همشهری آنلاین: ورزشکاران معلول ایران، به یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز از مسابقات تیر و کمان رده بندی 2010 جهان دست یافتند

در ادامه رقابت‌های تیروکمان رده بندی 2010 جهان که در پراگ جمهوری چک در جریان است، زهرا نعمتی در کلاس ریکرو نشسته بانوان به مندال طلا دست پیدا کرد.

راضیه شیرمحمدی در ریکرو ایستاده بانوان مدال نقره گرفت و حشمت الله کاظمی راد در ریکرو ایستاده مردان با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

این در حالی است که زهرا نعمتی و حشمت الله کاظمی راد در ریکرو مختلط به مدال نقره دست پیدا کردند و زهرا جوانمرد هم در ریکرو ایستاده بانوان به عنوان چهارمی رسید.

در مسابقات تیروکمان رده بندی 2010 جهان ورزشکارانی از جمهوری چک، اسلواکی، لهستان، مجارستان، ایتالیا، روسیه، آذربایجان، آلمان، فنلاند، سوئد، کانادا، مالت، کره، ویتنام، سوئیس و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سیدشهاب الدین بصام تبار، حسن ابوطالبی، شهاب ریحانی، حشمت اله کاظمی راد، رهام شهابی پور، زهرا نعمتی، راضیه شیر محمدی، زهرا جوانمرد سیستانی، مجتبی نجات بخش اصفهانی ورزشکاران اعزامی کشورمان به تورنمنت رده بندی تیروکمان 2010 جهان هستند.

کد خبر 108507

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز